אודות
יצרנים מיוצגים
כנסים ואירועים
שירות ותמיכה
רשימת תפוצה
צור קשר
English
חפש
גירסת הדפסההדפסה גרסת חזרה לעמוד ראשי
מתאם/ת הזמנות ותומך/ת מכירות במחלקת שירות לקוחות

מתאם/ת הזמנות ותומך/ת מכירות, לניהול תיקי לקוחות וספקים במחלקת שירות לקוחות

תיאור המשרה:

  • ניהול קשר רציף מול לקוחות החברה בארץ והספקים בחו"ל. 
  • הכנסת הזמנות לקוח למערכת ועדכונן בהתאם לניהול המלאי מול היצרן.
  • טיפול במלאי בהזמנות רכש מול היצרנים השונים.
  • ניהול לוגיסטי של מועדי האספקות.
  • כניסה יזומה למערכות השונות של היצרנים והלקוחות ועדכון מועדי אספקה.
  • תיאום מול מחלקות החברה שונות: כספים, מחסן, אנשי מכירות וכו’.
  • מענה לפניות הלקוחות

משרה מלאה: ימים א-ה משעה 08:00 עד 17:00 - ללא צורך בשעות עבודה נוספות

דרישות: אנגלית ברמה גבוהה, יכולת עבודה בצוות, דייקנות ואחריות, שירותיות ורצוי גם היכרות עם תוכנת הפריוריטי

 
קורות חיים ניתן לשלוח אל:
ap@easx.co.il

    
                                                                          **~**~**~**~**~**

אודות החברה
הזדמנויות עבודה
טכנאי/ת שטח לאחזקה ושירות של ציוד בטחוני
מתאם/ת הזמנות ותומך/ת מכירות במחלקת שירות לקוחות
מעורבות חברתית
בניית אתרים
עיצוב
כל הזכויות שמורות לאיסטרוניקס © 2009