איסטרוניקס – מדיניות האיכות
על מנת לשמור ולחזק את מעמדה של "איסטרוניקס" כחברה מובילה בתחום השיווק, שירות, תחזוקה ותמיכה טכנית של רכיבים, מיכשור ומערכות למגוון לקוחות – מחוייבת הנהלת החברה לענות על הצרכים ולעמוד בציפיות של לקוחותיה – תוך עמידה בדרישות היצרנים המיוצגים על ידה.
להשגת מטרות אלו יפעלו הנהלת החברה ועובדיה בהתאם לקווים המנחים הבאים:
- התבססות על קשר הדוק ומתמיד עם היצרנים על מנת להעמיד לרשות הלקוחות טכנולוגיות, פתרונות וכלים העומדים בחזית הטכנולוגיה העולמית.
- מעורבות כל עובדי החברה בבניית מערכת איכות, עידכונה ושמירתה – תוך הבהרת אחריותו וסמכותו של כל עובד לביצוע איכותי של מטלותיו.
- שמירה על רווחיות לאורך זמן, שתאפשר השקעות בהרחבה בשיפור תשתיות ותיגמול הולם לעובדים, בסביבה המאופיינת בשינויים מהירים ובתחרות הולכת וגוברת.
- הרחבת השימוש בנתונים מדידים בתהליכי קבלת החלטות, בכל רמות הארגון.
- העמדה של תשתיות עדכניות, הדרושות לביצוע מקצועי ואיכותי של המטלות. תשתיות אלו תכלולנה: סביבת עבודה תומכת, נהלים ומערך הכשרה והדרכה.
- קיום מערכת איכות התומכת בתהליכים והתואמת לדרישות תקן ISO 9001:2015, ISO/IEC 17025 ולדרישות מנהל ההרכשה של
- משרד הביטחון.
הצלחתה של החברה תלויה ביכולתם של ההנהלה והעובדים לשמור ולטפח מערכת יחסים של אמון, שיתוף פעולה והערכה מקצועית עם לקוחות החברה ועם היצרנים אותם היא מייצגת.
מיכאל קני
מנהל כללי