|
איסטרוניקס מחשבים מולטימדיה ותקשורת מפיצה מוצריה באמצעות רשתות שיווק, משווקים מורשים ואתרי סחר.
|
|
|
החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מחלקת שירות ותמיכה.
ניתן ליצור קשר בימים א' - ה' בין השעות: 09:00 - 16:00 (למעט ימי חג ומועד)
|
|
|
|
* לשירות ותמיכה לאחר רכישת מסכי פיליפס ו-AOC, ניתן ליצור קשר עם מעבדת חברת SERVPRO בטלפונים: |
|
03-5598555 / 9770* |
|
[email protected]
|
|
[email protected] |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* לשירות ותמיכה למדפסות XEROX ניתן ליצור קשר עם מרכז התמיכה של זירוקס ישראל בטלפון: |
|
073-7151902 |
|
|
|
|
|
|
|
|
* לשאלות ובירורים בנוגע להזמנות שבוצעו באתרי סחר, ניתן ליצור קשר:
|
|
03-6458671 |
|
[email protected] |
|
|
|
|
|
לקבלת שירות ותמיכה לכל מוצר אחר יש לפנות למשווק ממנו נרכש המוצר. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ציוד בדיקה אלקטרוני |
מעבדת תיקונים: איסטרוניקס מפעילה מעבדה מקצועית לתיקונים וכיול של ציוד הבדיקה המסופק על ידה. התיקונים מתבצעים בתקופת האחריות ומעבר לה.
|
|
|
שעות פעילות המעבדה:
בימים א' - ה' בין השעות: 09:00 - 17:00 (למעט ימי חג ומועד) ניתן ליצור קשר עם המעבדה בטלפונים:
|
|
03-6458787 |
|
03-6458772 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|